Som klistret på veien

HONGQI EHS7 er en stor SUV med ypperlige kjøreegenskaper. EHS7 sitter godt på veien og oppleves behagelig og enkel å manøvrere.


Mer enn en stall med hester

Motor bak

EHS7 Comfort, som har 2WD, er utstyrt med en kraftig elektrisk motor plassert bak. Denne motoren yter opptil 253 kW, eller 344 hestekrefter (450 Nm), og gir bilen en imponerende akselerasjon, med 0-100 km/t på bare 6,5 sekunder.

En motor til, takk

Premium og Exclusive er utstyrt med intelligent firehjulsdrift og en kraftig motor på hver aksel: 202 kW foran og 253 kW bak. Totalt gir dette et dreiemoment på 756 Nm og en samlet effekt på 619 hestekrefter. Resultatet er en akselerasjon på 0-100 km/t på imponerende 3,9 sekunder for Exclusive og 4,2 for Premium.

INTELLIGENT FIREHJULSDRIFT FOR MAKSIMAL YTELSE

Fjell eller by

For EHS7 Premium og Exclusive er bilen utstyrt med intelligent firehjulsdrift (4WD) som gir en enestående kjøreopplevelse under alle forhold. Med en kraftig motor på både for- og bakaksel – 202 kW foran og 253 kW bak – sørger dette systemet for at kreftene fordeles optimalt mellom akslene, og gir bedre trekkraft og stabilitet, uavhengig av vei- eller værforhold.

Det intelligente 4WD-systemet gir mer kontroll, spesielt i utfordrende terreng eller på glatte veier, og sørger for maksimal kontakt med underlaget.

Last og brast

Tilhengervekt

EHS7 kan trekke opptil 1500 kilo tilhengervekt. Dette gjør det enkelt å håndtere de fleste behov, enten du skal frakte en båt, et flyttelass eller en campingvogn.

Takstativ

EHS7 kan utstyres med takstativ som tillater en maksimal taklast på 75 kilo under kjøring. Når bilen er parkert og sikret, kan taklasten overstige denne grensen, for eksempel ved bruk av taktelt eller lignende utstyr.

Luftfjæring

Toppmodellen Exclusive kommer med luftfjæring som gjør det mulig å senke og heve bilen for å kontrollere bakkeklaring som optimaliserer kjøreegenskapene i ulike forhold. Premium og Exclusive har i tillegg CDC demping som gir deg kontinuerlig dempingskontroll. Fordelene med CDC er blant annet forbedret stablitet og økt sikkerhet.


Presisjonsstyring – enklere og mer intuitivt

Variabel styring gjør styringen stabil i høye hastigheter og lett i lavere hastigheter. Med variabel styring trenger du ikke svinge like mye med rattet som på en bil med tradisjonell servostyring. Systemet tilpasser seg ved å vurdere både svingradius og hastighet, og justerer hvor mye rattutslag som kreves. Dette betyr at styringen føles jevn og forutsigbar, uavhengig av om du kjører i høy eller lav hastighet.

DRA MEG BAKLENGS INN I FUGLEKASSA

Bakhjulsstyring

EHS7 er den eneste modellen i sin klasse med bakhjulsstyring, som gir en dynamisk, stabil og praktisk kjøreopplevelse. Bakhjulets svingvinkel kan nå ± 8°, og når hastigheten er mindre enn 60 km/t, roterer bakhjulene i motsatt retning, noe som effektivt reduserer svingradiusen til 5,3 m, og når hastigheten er over 60 km/t, roterer for- og bakhjul i samme retning for bedre stabilitet.

Prøvekjør E-HS9 nå

Prøvekjør en E-HS9 når det passer deg! Det er gratis, uforpliktende, trygt og veldig enkelt å bestille.

Bestill prøvekjøring